De Servicemanager richt zich op de gehele keten van de dienstverlening met het doel te voldoen aan de behoefte van de klant. Hierbij strekt de keten zich uit vanaf de interactie met de klant, de borging van producten en diensten in de organisatie tot en met de relatie met de leveranciers. In dit interactieve speelveld spelen klanttevredenheid, klantgerichtheid en servicegerichtheid een belangrijke rol en is de keten zo sterk als de zwakste schakel. Kernbegrippen binnen Service Management zijn: customer relation management, service level management, service level agreements, proces management en contract management.

Top pagina managers.

www.corporate-e-novation.com Managers.

Vraag@emailServicemanagers.nl
Vraag@emailServicemanagers.nl
De Servicemanager beantwoordt uw vraag. Hiervoor wordt het standaardtarief door @emailManagers.nl in rekening gebracht. Onderaan dit emailformulier, na het stellen van uw vraag, kunt u zich daarmee akkoord verklaren en dit formulier verzenden.


Stel ons uw vraag:

Zou u hier willen aangeven hoe u op onze site terecht bent gekomen?
 
Uw naam: (vereist)
   Mevr. Dhr.
Naam van uw organisatie:
Uw telefoonnummer:
         Neem telefonisch contact met me op.
Uw emailadres: (vereist)
    Ik verklaar mij akkoord met het in rekening brengen van het standaardtarief ad  56,00 exclusief 19% BTW door @emailManagers.nl voor het antwoord op de door mij gestelde vraag.
Home Managers.

Vraag Managers.

Kring Managers.

Tarieven Managers.

privacystatement | disclaimer | ©2003-2010 @emailManagers.nl